Αλλαγές - Επιστροφές

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της. Η επιστροφή σας θα γίνεται δεκτή εφόσον ισχύουν όλα τα παρακάτω: Ηαγοράναέχειπραγματοποιηθείαποκλειστικάκαιμόνοαπότοηλεκτρονικόμαςκατάστημα(ηλεκτρονικάήτηλεφωνικά). Το/ταπροϊόν/αναβρίσκεται/ονταιστηναρχικήτου/ςκατάστασηκαιναμηνέχουναφαιρεθείοιειδικέςσημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες). ΤοδέματηςεπιστροφήςπρέπειναπεριλαμβάνειτοΕΝΤΥΠΟΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣσυμπληρωμένο Στο ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ σας δίνονται οι εξής εναλλακτικές: A. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Η εταιρεία μας θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσει το προϊόν που μας επιστρέψατε. Παρακαλείστε : 1. Να συμπληρώσετε τον/τους κωδικό/ους προς επιστροφή στο αντίστοιχο πεδίο. 2. Να συμπληρώσετε τον/τους κωδικούς που επιθυμείτε να παραλάβετε προς αντικατάσταση στο αντίστοιχο πεδίο. Όταν η επιστροφή σας παραληφθεί από την εταιρεία μας , θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ώστε να επιβεβαιώσουμε την διαθεσιμότητα του/των νέου/ων προϊόντος/ων και να προχωρήσουμε στην αποστολή του/τους. Πριν την παραλαβή των επιστρεφόμενων ειδών η εταιρεία μας δεν πραγματοποιεί κράτηση/δέσμευση νέου/ων προϊόντος/ων. Μεταφορικά Κόστη Αντικατάστασης : Με τη χρήση του συνεργάτη μας (ACS), με χρέωση παραλήπτη, ισχύουν τα παρακάτω: Το κόστος των μεταφορικών είναι 5€. B. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ: Για να προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων παρακαλείστε να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία, iban, όνομα τράπεζας και όνομα δικαιούχου στα σχετικά πεδία του εντύπου. Η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας. Μεταφορικά Κόστη Επιστροφής Χρημάτων : Με τη χρήση του συνεργάτη μας (ACS), με χρέωση παραλήπτη, ισχύουν τα παρακάτω: Το κόστος των μεταφορικών που αναγράφεται στους όρους χρήσης, αφαιρείται από το συνολικό ποσό της κατάθεσης. Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρεία, επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά κόστη και τα καταβάλετε στην εταιρεία που έχετε επιλέξει κατά την αποστολή του δέματος. Υπενθυμίζουμε ότι: Για λόγους υγιεινής η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, καλσόν και κοσμήματα.